Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Sven O. Sjöstedt - 14 augusti 2010 19:19

I morse satte vi ut vår flagga i sin hållare på en av stolparna som håller upp verandataket. Det är nämligen min sextiofemårsdag i dag. Hundarna, katterna och Chris ylade och jamade "Ja må han leva". - - - Stot tack till alla er som uppvaktat med e-hyllningar och e-blommor. Det har kommit till min kännedom att Chris sände ut ett upprop för några dagar sedan, och nu skördar jag resultatet av det.- - - I övrigt kommer dagen förmodligen att bli en vanlig lördag, med lördagsrutiner. Vi har inga släktingar och vänner på "besöksavstånd". Jag har redan varit ute och motionerat hundarna. Till förmiddagskaffet fick jag dock min favoritchokladdonut. Och jag vet att det finns flera flaskor av min favoritfestdryck, root beer, i kylskåpet tillsammans med New York cheese cake. Det kommer att avnjutas på eftermiddagen.- - - Födelsedagen kommer förmodligen att avslutas med någon film på DVD'n. Mer spännande än så blir det nog inte. Och varför skulle det behöva vara det? Att bli gammal är ju egentligen inget att hoppa och sjunga och vara glad åt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards