Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Sven O. Sjöstedt - 29 januari 2012 02:29

 


English below the Swedish,

 

Stängt tills vidare.

 

Just nu springer livet ifrån mig. Och hur fort jag än springer, hinner jag inte ifatt. Jag har varken tid, ork, eller inspiration att hålla en blogg levande, hur mycket jag än tycker om att skriva.

 

Jag hoppas kunna öppna den stängda dörren så småningom igen.

 

Tills dess vill jag bara tacka er mina trogna läsare och önska er en fin vår.

 

As Ever

Den Gamle Emigranten

SvenDaSvede@aol.com

 

English version

 

Closed until further notice.

 

Right now life is running away from me. And how fast I ever run, I can not catch up. I do not have time, energy, or inspiration to keep a blog alive, even though I enjoy writing.

 

I hope to be able to open the closed door again sometime in the future.

 

Until then I just want to thank you, my faithful readers and wish you a nice Spring.

 

As Ever

Den Gamle Emigranten

(The Old Emigrant)

SvenDaSvede@aol.com

 


Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards