Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Sven O. Sjöstedt - 31 oktober 2012 17:41

 


English below the Swedish,


Härmed tillkännages att mitt bloggskrivande kommer att sakta in ett tag. Precis som kaffepannan på fotot ovan så sätter jag det på sparlåga.


På grund av vår ekonomiska situation har jag varit tvungen att börja arbeta igen. Jag har fått ett deltisjobb på IKEA här i Bloomington och vet inte än hur mycket tid det kommer att ta med pendelresor och allt.


Sen har vi ju öppnat vårt hem för en ny dalmatinervalp och det tar en hel del tid. Vi måste ägna mer tid åt Franciscus och katterna så de inte känner sig undanskuffade.Så de som får känna sig undanskuffade är ledsamt nog ni mina trogna läsare,

men livet är hårt ibland.


Jag kommer att skriva ett och annat inlägg här när tiden så medger, så ge inte upp helt med mig.


 

English Version


I hereby let you know that my writing of this blog will slow down some. Just as the coffee pot in the photo, I put it on the backburner.


Due to our economic situation I have had to start working again. I have landed a part time job at IKEA here in Bloomington and do not know yet how much time it will require including the commute to and from.


Then we have opened our home for a new Dalamtian puppy and she also craves some of my time. We have to give Franciscus and the cats more attention so they do not feel neglected. Thus those that will feel neglected will, sorry to say, be you my faithful readers, but life is tough.


I will write sporadic, when time allows, so do not give up completely on me.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards