Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sven O. Sjöstedt - 21 mars 2011 22:10


English below the Swedish,




En bild betyder tydligen mer än ettusen ord. Efter att jag bifogat ett foto av den tomma kassetten fick jag nämligen ett e-mail från HP där dom lovade att sända mig en ersättningskassett. Den skall anlända den 28:e mars till min bostadsaddress lovade e-mailet. Men man litar tydligen inte helt på mig. En passus i brevet säger nämligen: "If required HP may send a pre-paid mailer, instructions for returning the failed part ".


Jag låter er veta när jag får ersättningskassetten och om det är med något frankerat returkuvert fär den gamla, tomma, kassetten.



English Version



One picture obviously says more than a thousand words. After that I had enclosed a picture of the empty cartridge I got an e-mail from HP where they promise to send me a replacement cartridge. It is supposed to arrive at my home address on March 28 as per the e-mail. But I am obviously not trusted. In the letter it says: "If required HP may send a pre-paid mailer, instructions for returning the failed part."



I will let you know when I receive the replacement cartridge and if there is any pre-paid mailer enclosed for return of the old, empty, cartridge.


Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards