Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sven O. Sjöstedt - 1 januari 2010 23:34


I dag har det varit klart och kallt hela dagen. Hundarna har varit glada åt att våra promenader blev korta. Francesca har haft sin röda rock på sig när vi var ute.


Större delen av dagen här inne har jag jobbat med att få vår nya dator i ordning. Jag har satt in AOL, Microsoft Word, Picture it, Publisher och annat som Chris behöver för sina studier och andra jobb på datorn. Jag har dock ännu inte aktiverat de svenska bokstäverna å,ä,och ö, men det blir nästa projekt. Som bakgrundsbild har jag lyckat sätta in ett foto av vår Norska Skogskattflicka Lexis. Det blev inte bilden nedan för den blir Chris yr i huvudet av att titta på. Men Lexis blir inte yr i huvudet. Inget kroppsläge är onaturligt för henne. Hon är ett riktigt litet yrväder med bara två hastighetslägen, full fart eller medvetslöshet.



Det är nu dags för en kort kvällspromenad med hundarna. Sen blir det kvällsmat, och därefter en kort film av något slag vid brasan. En riktig mysarkväll med andra ord.


God Fortsättning och ha det så bra tills vi hörs igen

Sven


Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards