Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Sven O. Sjöstedt - 2 januari 2010 16:02

Meterologerna säger skämtsamt att i dag är årets kallaste dag. Skämtet består i att det bara är andra dagen på året och inte hur kallt det är. Det är just nu -27C utanför knuten.

 

Min dator går väldigt trögt. Kan det bero på kylan eftersom jag har uppkopplingen genom vanlig telefonledning? Ni vet ju att när det blir så här kallt fryser orden när man pratar utomhus och antingen får man vänta till våren då orden tinar upp för att höra vad man sagt, eller också får man ta in dem och lägga dem i en stekpanna och tina upp dem. Det är bara om man har en riktigt het diskussion där ute som orden inte fryser.

 

Sen vet jag att ni förmodligen inte kunde se bilden av Lexis som jag la in i går. Jag kunde inte det när jag gick in på en annan dator. Jag måste alltså lära mig hur man lägger in bilder i den här bloggen. Det är så mycket med datorer och internet som jag ännu inte behärskar, och förmodligen aldrig kommer att behärska. Men lite mer än jag kan i dag vill jag kunna.

 

Ett av mina många mål för 2010 är att bli mer avancerad i mitt användande av all den nya teknink somm ständigt kommer fram. Vi får se hur det går. Ett delmål vunnet blir när ni får se bilder här i min blogg.

 

Tills dess - God Fortsättning

Sven 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards